Okolí kempu

Co lze doporučit je zcela jednoznačně vycházka do blízké obce Spálov. Ostatně, údolí, kde jsme se nazývá spálovský mlýn. Cesta do vesničky vede stále do kopce, ale pokud máte rádi pohodlí, můžete stále po asfaltu. V horní části je sice zkratka lesem, ale není to nějaká kdovíjak veliká pomoc. Spálov již vlastně není vesnice, protože jí byl vrácen status městyse. Zajímavostí je zde více, ale na ty se mrkneme až v příštím článku. Nyní si třeba jen nakoupíme a můžeme zpátky. Je s podivem, že je na svém místě stejně jako před mnoha léty jak obchod, tak hospoda. Obě budovy vypadají jinak, ale stojí na stejných místech.

letní louka

Pokud se vám nechce nakupovat a chcete raději do les, tak běžte z kempu doleva přes most. Držte se asfaltové cesty a odbočte doprava na první křižovatce u dětského tábora. Potom projdete kolem druhého a přijdete k mostu. Před ním je odbočka vlevo, tak se jí držte. Přijdete na místo, kde asfalt končí, ale další cesta je pohodlná a pevná bez kamenů. Dejte se tou vlevo. Nyní vás čeká hezký zážitek, musíte se totiž přebrodit a druhou stranu. Nebojte se toho, vody tu už dávno nebývá hodně a stále je ještě čistá. Poté pokračujte stejným směrem po polní cestě a na křižovatce se rozhodněte sami co dále.

pohodlná cesta

Doprava dojdete na modrou značku a můžete zpátky, nebo se můžete držet té polní cesty a projít pod Soví skálou. Následuje močál a pokud budete pokračovat, dojdete až na Hadinku. Zde je rekreační středisko, ale jak funguje to nevím. Pak lze pokračovat do Vítkova, to je pro ty zdatnější turisty, nebo se vrátit. A ještě mohu doporučit výšlap na Orlí hnízdo, na mapě pod názvem Orlí skála. Je to z kempu kousek, zato do příšerného kopce a vůbec ne pohodlnou cestou. Nahoře je však velmi krásný výhled a dá se tu dívat opravdu velmi dlouho. Kochejte se krajinou a příště se spolu vydáme na jinou vyhlídku. Pohodlnější.